Tag med HVM på SommerOase

I uge 29 har vi vores helt egen landsby på SommerOase. Om du kigger forbi en enkelt dag eller er med hele ugen, så gå ikke glip af vores HVM lejr med fællestelt, kaffeslabberads, gode snakke og hygge.

SommerOase er Dansk Oases landsstævne med stormøder, spændende seminarrækker, koncerter, børne- og ungdomsspor og meget mere.

Hvor: Stævnepladsen v/ Bygholm Landbrugsskole, Horsens

Hvornår: uge 29 (lørdag-lørdag)

Find program og tilmelding her

Ungetur til Rumænien

Kom med på en fælles ungetur sammen med Horsens Valgmenighed- og Odder Frimenigheds ungdomsgruppe. Vi skal arbejde sammen med lokale ildsjæle som arbejder med børn og unge i Hateg i et af Europas fattigste lande, Rumænien.

Vi skal se hvordan Gud arbejder gennem andre og hvordan han også bruger dig og mig gennem praktisk arbejde, relationsdannelse og aktiviteter for børn og unge.

Hvornår: uge 42 (den 11.-18. oktober 2024)

Deltagerpris: 1.000 kr

Der er i alt plads til 15 unge. Pladserne fordeles efter først til mølle. Så tøv ikke med at tilmelde dig! Find tilmeldingsblanket her

Sidste frist for tilmelding er 11. sep. 2024